Bedrijven die #1 zijn geworden in hun niche

Succesverhalen van onze samenwerkingen

Sparren met een digitaal strateeg over jouw vraagstuk

Casper Schunselaar
Casper SchunselaarFounder Your International
Lees verder
Social Elephant heeft me geholpen om van visie naar realisatie te gaan. Doordat Vincent & Nico de real deal zijn, heb ik als ondernemer echt stappen kunnen zetten in het afwikkelen van een onprofessionele fase.
Rene Hendriks
Rene HendriksFounder CMA
Lees verder
Social Elephant weet hoe bedrijven de digitale middelen in moeten zetten en doorvertalen naar de gehele bedrijfsvoering. Een persoonlijk bedrijf met een duidelijke visie voor kennis gedreven marketing.
Joost Lindeman
Joost LindemanOprichter Be Better My Friend
Lees verder
I was in a search to become the leading butter alternative. Social Elephant used their SEO and Linkedin knowledge to change the website to a lead generating machine by positioning BBMF as the “go to guy” in animal friendly butter.
Gijs Brussen
Gijs BrussenDirecteur Indi Energie
Lees verder
Social Elephant heeft ons geholpen om in korte tijd online marketing te doorgronden. Dit hebben ze gedaan door te laten zien hoe wij met het produceren van video's waarin wij kennis delen, online nieuwe klanten aantrekken.
Robert Stamboliev
Robert Stamboliev Founder Learn Voice Dialogue
Lees verder
Ik wist niet dat je online marketing in kunt zetten om je bereik als merk te vergroten. Door samen e-learnings te produceren en advertenties in te richten heb ik mijn bedrijf wereldwijd neer kunnen zetten als dé expert in Voice Dialogue.
Daan Broekman
Daan BroekmanDirecteur De Rode Winkel
Lees verder
Toen ik Nico leerde kennen, geloofden wij nog niet in online marketing. Nu 9 jaar later zijn wij met de grootste online spijkerbroeken voorraad de “go to guy” voor Jeans.
Alice Timmermans
Alice Timmermans Algemeen directeur TA academie
Lees verder
Wij zijn experts in Transactionele Analyse. Social Elephant geeft ons de tools en de kennis om in onze business deze expertise uit te stralen en online marketing te integreren in ons bedrijf.
 Thom Broekman
Thom BroekmanEigenaar Thom Broekman
Lees verder
Wij wilden online de uitstraling die klanten offline van ons gewend zijn. Als gevolg hebben wij met Social Elephant een krachtige strategie ontwikkeld voor Broekman dat onze expertise laat zien, van creatie tot realisatie.
Rick de Rijk
Rick de RijkSenior partner Gooiconsult
Lees verder
Social Elephant heeft een fijne omgeving om gesprekken te voeren. Daarnaast zijn podcast opnamen van goede kwaliteit en gebruiken wij de studio's om onze content te produceren en te delen. Hiermee willen we kennis delen en expertise uitstralen.
Esther Heijmans
Esther HeijmansSSH&
Lees verder
Wij hebben samen met Social Elephant ervoor gezorgd dat wij met onze studentenhuisvester op de kaart staan. Elke student die op zoek is naar een huis komt naar ons toe.
Pim Wijers
Pim WijersCo-Founder at Musthavemalts.com
Lees verder
Social Elephant heeft onze internationale Whisky webshop op maat gedesignd en uitgedacht om onze expertise te laten zien. Ik ben verrast door de inhoudelijke kennis op strategisch en uitvoerend niveau.
Frans-Pieter Jong
Frans-Pieter JongRoom.nl
Lees verder
Social Elephant heeft ons geholpen bij Room.nl. Room is, mede door de “go to guy” marketing van Social Elephant, het grootste platform voor studentenwoningen in Nederland. Van idee tot creatie tot #1 in de zoekmachine.

Spreek een digitaal strateeg

Wij geloven dat je contact wilt met iemand die jouw vraagstuk kan beantwoorden.

Daarom maken wij onze  top strategen beschikbaar voor een eerste sessie.

Klanten die het hebben aangedurfd met ons

Be Better My Friend

Strategie & Uitvoering

Het team van Be Better My Friend heeft de boterindustrie om zijn grond vesten doen laten schudden met een revolutionaire boter welke op vele vlakken een beter alternatief biedt dan dierlijke boter. Met passie en vastberadenheid gaat het team van Be Better My Friend dagelijks te werk. Maar hoe kom je online in contact met afnemers die deze boter willen kopen?

Door data te analyseren uit verschillende zoekmachines en sociale media, hebben wij samen een krachtige strategie geschreven voor de uitrol van een marketingplan om impact te maken in verschillende landen.

Omdat deze variant op dierlijke boter een niche is in de markt, besloten wij om ons via Google pro-actief te richten op de niche doelgroep. Hiermee is het merk BBMF binnen enkele maanden terecht gekomen waar klanten oriënteren. Door vervolgens ook via LinkedIn directe en persoonlijke communicatie aan te passen, hebben wij iets teweeg gebracht bij veel chefs door ze bekend te maken met de onderneming.

103%

Stijging betaald verkeer

83%

Stijging aantal conversies

6,3%

CTR voor Google Ads

De Rode Winkel

Strategie & Uitvoering

De Rode Winkel is een enerverende retailorganisatie met historie en passie voor duurzaamheid. Toen wij binnenkwamen bij de Rode Winkel een aantal jaren geleden schrokken wij enorm. De Rode Winkel heeft de grootste jeans voorraad van Europa!

De Rode Winkel had toentertijd nog geen digitale strategie en geen webshop op de website. Samen met rebel en eigenaar Daan Broekman hebben wij de handen ineengeslagen om een e-commerce ervaring te creëren die bij de winkel pas. Samen hebben wij het team achter de Rode Winkel de kneepjes van het vak geleerd om de digitale ervaring te creëren die je offline in een jeans winkel gewend bent.

Wat fijn is aan de samenwerking met de Rode Winkel, is dat het team graag wil leren en niet bang is voor een uitdaging. Zo heeft de Rode Winkel zelf marketeers in dienst die alles uit de Rode Winkel willen halen.

2.642

Aankopen in 2022

49,37%

Organisch verkeer

8.3

Aankopen per dag afgerond

UGO

Strategie & Uitvoering

Samen voor gelijke kansen in het onderwijs en taalachterstanden verminderen. Dat is waar de initiatiefnemers Monique Walet & Bettina Tuinstra van UGO zich hard voor maken. Met het programma UGO bieden zij een programma voor taalondersteuning. Deze kan ingezet worden door leraren in groep 6/7/8 en de brugklas.

De verouderde webite, die zich op de verkeerde doelgroep richtte, vroeg om een ingrijpende revisie. Door middel van een zoekwoorden analyse en een bijpassende strategie, hebben wij UGO samen opnieuw online gepositioneerd. Op basis van de data uit search is de website gelijkeonderwijskansen.nl ontstaan. Gevuld met relevante reviews, blogs, podcasts en een animatie om beter tot de verbeelding te spreken.

Wat de samenwerking met UGO ontzettend fijn maakte is de ruimte voor onze vakidioten om hun expertise op het gebied van marketing te delen en toe te passen. Aangevuld met de expertise van Monique & Bettina over het schoolsysteem. Door de inspanningen communiceert UGO nu vanuit het overkoepelende doel van het programma, en hun visie op het onderwijs.

241%

Stijging aantal gebruikers

10

Demo aanvragen per maand

680

Bezoekers per maand

Be Better My Friend

Strategie & Uitvoering

Het team van Be Better My Friend heeft de boterindustrie om zijn grond vesten doen laten schudden met een revolutionaire boter welke op vele vlakken een beter alternatief biedt dan dierlijke boter. Met passie en vastberadenheid gaat het team van Be Better My Friend dagelijks te werk. Maar hoe kom je online in contact met afnemers die deze boter willen kopen?

Door data te analyseren uit verschillende zoekmachines en sociale media, hebben wij samen een krachtige strategie geschreven voor de uitrol van een marketingplan om impact te maken in verschillende landen.

Omdat deze variant op dierlijke boter een niche is in de markt, besloten wij om ons via Google pro-actief te richten op de niche doelgroep. Hiermee is het merk BBMF binnen enkele maanden terecht gekomen waar klanten oriënteren. Door vervolgens ook via LinkedIn directe en persoonlijke communicatie aan te passen, hebben wij iets teweeg gebracht bij veel chefs door ze bekend te maken met de onderneming.

103%

stijging betaald verkeer

83%

stijging aantal conversies

6,3%

CTR voor Google Ads

De Rode Winkel

Strategie & Uitvoering

De Rode Winkel is een enerverende retailorganisatie met historie en passie voor duurzaamheid. Toen wij binnenkwamen bij de Rode Winkel een aantal jaren geleden schrokken wij enorm. De Rode Winkel heeft de grootste jeans voorraad van Europa!

De Rode Winkel had toentertijd nog geen digitale strategie en geen webshop op de website. Samen met rebel en eigenaar Daan Broekman hebben wij de handen ineengeslagen om een e-commerce ervaring te creëren die bij de winkel pas. Samen hebben wij het team achter de Rode Winkel de kneepjes van het vak geleerd om de digitale ervaring te creëren die je offline in een jeans winkel gewend bent.

Wat fijn is aan de samenwerking met de Rode Winkel, is dat het team graag wil leren en niet bang is voor een uitdaging. Zo heeft de Rode Winkel zelf marketeers in dienst die alles uit de Rode Winkel willen halen.

2.642

aankopen in 2022

49,37%

organisch vekeer

8.3

aankopen 
per dag

UGO

Strategie & Uitvoering

Samen voor gelijke kansen in het onderwijs en taalachterstanden verminderen. Dat is waar de initiatiefnemers Monique Walet & Bettina Tuinstra van UGO zich hard voor maken. Met het programma UGO bieden zij een programma voor taalondersteuning. Deze kan ingezet worden door leraren in groep 6/7/8 en de brugklas.

De verouderde webite, die zich op de verkeerde doelgroep richtte, vroeg om een ingrijpende revisie. Door middel van een zoekwoorden analyse en een bijpassende strategie, hebben wij UGO samen opnieuw online gepositioneerd. Op basis van de data uit search is de website gelijkeonderwijskansen.nl ontstaan. Gevuld met relevante reviews, blogs, podcasts en een animatie om beter tot de verbeelding te spreken.

Wat de samenwerking met UGO ontzettend fijn maakte is de ruimte voor onze vakidioten om hun expertise op het gebied van marketing te delen en toe te passen. Aangevuld met de expertise van Monique & Bettina over het schoolsysteem. Door de inspanningen communiceert UGO nu vanuit het overkoepelende doel van het programma, en hun visie op het onderwijs.

241%

Stijging aantal gebruikers

10

demo aanvragen per maand 

680

bezoekers per maand

Be Better My Friend

Strategie & Uitvoering

Het team van Be Better My Friend heeft de boterindustrie om zijn grond vesten doen laten schudden met een revolutionaire boter welke op vele vlakken een beter alternatief biedt dan dierlijke boter. Met passie en vastberadenheid gaat het team van Be Better My Friend dagelijks te werk. Maar hoe kom je online in contact met afnemers die deze boter willen kopen?

Door data te analyseren uit verschillende zoekmachines en sociale media, hebben wij samen een krachtige strategie geschreven voor de uitrol  van een marketingplan om impact te maken in verschillende landen.

Omdat deze variant op dierlijke boter een niche is in de markt, besloten wij om ons via Google pro-actief te richten op de niche doelgroep. Hiermee is het merk BBMF binnen  enkele maanden terecht gekomen waar klanten oriënteren. Door vervolgens ook via LinkedIn directe en persoonlijke communicatie aan te passen, hebben wij iets teweeg gebracht bij veel chefs door ze bekend te maken met de onderneming.

103%

stijging betaald verkeer

83%

stijging aantal conversies

6,3%

CTR voor Google Ads

De Rode Winkel

Strategie & Uitvoering

De Rode Winkel is een enerverende retailorganisatie met historie en passie voor duurzaamheid.Toen wij binnenkwamen bij de Rode Winkel een aantal jaren geleden schrokken wij enorm. De Rode Winkel heeft de grootste jeans voorraad van Europa!

De Rode Winkel had toentertijd nog geen digitale strategie en geen webshop op de website. Samen met rebel en eigenaar Daan Broekman hebben wij de handen ineengeslagen om een e-commerce ervaring te creëren die bij de winkel past. Samen heben wij het team achter de Rode Winkel de kneepjes van het vak geleerd om de digitale ervaring te creëren die je offline in een jeans winkel ook gewend bent.

Wat fijn is aan de samenwerking met de Rode Winkel, is dat het team graag wil leren en niet bang is voor een uitdaging. Zo heeft de Rode Winkel zelf marketeers in dienst die alles uit de Rode Winkel willen halen.

2.642

aankopen in 2022

49,37%

organisch verkeer

8.3

aankopen per dag

UGO

Strategie & Uitvoering

Samen voor gelijke kansen in het onderwijs en taalachterstanden verminderen. Dat is waar de initiatiefnemers Monique Walet & Bettina Tuinstra van UGO zich hard voor maken. Met het programma UGO bieden zij een programma voor taalondersteuning. Deze kan ingezet worden door leraren in groep 6/7/8 en de brugklas.

De verouderde website, die zich op de verkeerde doelgroep richtte, vroeg om een ingrijpende revisie. Door middel van een zoekwoorden analyse en bijpassende strategie, hebben wij UGO samen opnieuw online gepositioneerd. Op basis van de data uit search is de website gelijkeonderwijskansen.nl ontstaan. Gevuld met relevante reviews, blogs, podcasts en een animatie om beter tot de verbeelding te spreken.

Wat de samenwerking met UGO ontzettend fijn maakte is de ruimte voor onze vakidioten om hun expertise op het gebied van marketing te delen en toe te passen. Aangevuld met de expertise van Monique & Bettna over het schoolsysteem. Door de inspanningen communiceert UGO nu vanuit het overkoepelende doel van het programma, en hun visie op het onderwijs.

241%

stijging aantal gebruikers

10

demo aanvragen per maand

680

bezoekers per maand

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail