Bedrijven die #1 zijn geworden in hun niche
Succesverhalen van onze samenwerkingen
Sparren met een digitaal strateeg over jouw vraagstuk
- Binnen 24 uur reactie
- Spreek een ervaren expert
Spreek een digitaal strateeg
Wij geloven dat je contact wilt met iemand die jouw vraagstuk kan beantwoorden.
Daarom maken wij onze top strategen beschikbaar voor een eerste sessie.
Klanten die het hebben aangedurfd met ons
Be Better My Friend
Strategie & Uitvoering
Het team van Be Better My Friend heeft de boterindustrie om zijn grond vesten doen laten schudden met een revolutionaire boter welke op vele vlakken een beter alternatief biedt dan dierlijke boter. Met passie en vastberadenheid gaat het team van Be Better My Friend dagelijks te werk. Maar hoe kom je online in contact met afnemers die deze boter willen kopen?
Door data te analyseren uit verschillende zoekmachines en sociale media, hebben wij samen een krachtige strategie geschreven voor de uitrol van een marketingplan om impact te maken in verschillende landen.
Omdat deze variant op dierlijke boter een niche is in de markt, besloten wij om ons via Google pro-actief te richten op de niche doelgroep. Hiermee is het merk BBMF binnen enkele maanden terecht gekomen waar klanten oriënteren. Door vervolgens ook via LinkedIn directe en persoonlijke communicatie aan te passen, hebben wij iets teweeg gebracht bij veel chefs door ze bekend te maken met de onderneming.
103%
Stijging betaald verkeer
83%
Stijging aantal conversies
6,3%
CTR voor Google Ads
De Rode Winkel
Strategie & Uitvoering
De Rode Winkel is een enerverende retailorganisatie met historie en passie voor duurzaamheid. Toen wij binnenkwamen bij de Rode Winkel een aantal jaren geleden schrokken wij enorm. De Rode Winkel heeft de grootste jeans voorraad van Europa!
De Rode Winkel had toentertijd nog geen digitale strategie en geen webshop op de website. Samen met rebel en eigenaar Daan Broekman hebben wij de handen ineengeslagen om een e-commerce ervaring te creëren die bij de winkel pas. Samen hebben wij het team achter de Rode Winkel de kneepjes van het vak geleerd om de digitale ervaring te creëren die je offline in een jeans winkel gewend bent.
Wat fijn is aan de samenwerking met de Rode Winkel, is dat het team graag wil leren en niet bang is voor een uitdaging. Zo heeft de Rode Winkel zelf marketeers in dienst die alles uit de Rode Winkel willen halen.
2.642
Aankopen in 2022
49,37%
Organisch verkeer
8.3
Aankopen per dag afgerond
UGO
Strategie & Uitvoering
Samen voor gelijke kansen in het onderwijs en taalachterstanden verminderen. Dat is waar de initiatiefnemers Monique Walet & Bettina Tuinstra van UGO zich hard voor maken. Met het programma UGO bieden zij een programma voor taalondersteuning. Deze kan ingezet worden door leraren in groep 6/7/8 en de brugklas.
De verouderde webite, die zich op de verkeerde doelgroep richtte, vroeg om een ingrijpende revisie. Door middel van een zoekwoorden analyse en een bijpassende strategie, hebben wij UGO samen opnieuw online gepositioneerd. Op basis van de data uit search is de website gelijkeonderwijskansen.nl ontstaan. Gevuld met relevante reviews, blogs, podcasts en een animatie om beter tot de verbeelding te spreken.
Wat de samenwerking met UGO ontzettend fijn maakte is de ruimte voor onze vakidioten om hun expertise op het gebied van marketing te delen en toe te passen. Aangevuld met de expertise van Monique & Bettina over het schoolsysteem. Door de inspanningen communiceert UGO nu vanuit het overkoepelende doel van het programma, en hun visie op het onderwijs.
241%
Stijging aantal gebruikers
10
Demo aanvragen per maand
680
Bezoekers per maand
Be Better My Friend
Strategie & Uitvoering
Het team van Be Better My Friend heeft de boterindustrie om zijn grond vesten doen laten schudden met een revolutionaire boter welke op vele vlakken een beter alternatief biedt dan dierlijke boter. Met passie en vastberadenheid gaat het team van Be Better My Friend dagelijks te werk. Maar hoe kom je online in contact met afnemers die deze boter willen kopen?
Door data te analyseren uit verschillende zoekmachines en sociale media, hebben wij samen een krachtige strategie geschreven voor de uitrol van een marketingplan om impact te maken in verschillende landen.
Omdat deze variant op dierlijke boter een niche is in de markt, besloten wij om ons via Google pro-actief te richten op de niche doelgroep. Hiermee is het merk BBMF binnen enkele maanden terecht gekomen waar klanten oriënteren. Door vervolgens ook via LinkedIn directe en persoonlijke communicatie aan te passen, hebben wij iets teweeg gebracht bij veel chefs door ze bekend te maken met de onderneming.
103%
stijging betaald verkeer
83%
stijging aantal conversies
6,3%
CTR voor Google Ads
De Rode Winkel
Strategie & Uitvoering
De Rode Winkel is een enerverende retailorganisatie met historie en passie voor duurzaamheid. Toen wij binnenkwamen bij de Rode Winkel een aantal jaren geleden schrokken wij enorm. De Rode Winkel heeft de grootste jeans voorraad van Europa!
De Rode Winkel had toentertijd nog geen digitale strategie en geen webshop op de website. Samen met rebel en eigenaar Daan Broekman hebben wij de handen ineengeslagen om een e-commerce ervaring te creëren die bij de winkel pas. Samen hebben wij het team achter de Rode Winkel de kneepjes van het vak geleerd om de digitale ervaring te creëren die je offline in een jeans winkel gewend bent.
Wat fijn is aan de samenwerking met de Rode Winkel, is dat het team graag wil leren en niet bang is voor een uitdaging. Zo heeft de Rode Winkel zelf marketeers in dienst die alles uit de Rode Winkel willen halen.
2.642
aankopen in 2022
49,37%
organisch vekeer
8.3
aankopen
per dag
UGO
Strategie & Uitvoering
Samen voor gelijke kansen in het onderwijs en taalachterstanden verminderen. Dat is waar de initiatiefnemers Monique Walet & Bettina Tuinstra van UGO zich hard voor maken. Met het programma UGO bieden zij een programma voor taalondersteuning. Deze kan ingezet worden door leraren in groep 6/7/8 en de brugklas.
De verouderde webite, die zich op de verkeerde doelgroep richtte, vroeg om een ingrijpende revisie. Door middel van een zoekwoorden analyse en een bijpassende strategie, hebben wij UGO samen opnieuw online gepositioneerd. Op basis van de data uit search is de website gelijkeonderwijskansen.nl ontstaan. Gevuld met relevante reviews, blogs, podcasts en een animatie om beter tot de verbeelding te spreken.
Wat de samenwerking met UGO ontzettend fijn maakte is de ruimte voor onze vakidioten om hun expertise op het gebied van marketing te delen en toe te passen. Aangevuld met de expertise van Monique & Bettina over het schoolsysteem. Door de inspanningen communiceert UGO nu vanuit het overkoepelende doel van het programma, en hun visie op het onderwijs.
241%
Stijging aantal gebruikers
10
demo aanvragen per maand
680
bezoekers per maand
Be Better My Friend
Strategie & Uitvoering
Het team van Be Better My Friend heeft de boterindustrie om zijn grond vesten doen laten schudden met een revolutionaire boter welke op vele vlakken een beter alternatief biedt dan dierlijke boter. Met passie en vastberadenheid gaat het team van Be Better My Friend dagelijks te werk. Maar hoe kom je online in contact met afnemers die deze boter willen kopen?
Door data te analyseren uit verschillende zoekmachines en sociale media, hebben wij samen een krachtige strategie geschreven voor de uitrol van een marketingplan om impact te maken in verschillende landen.
Omdat deze variant op dierlijke boter een niche is in de markt, besloten wij om ons via Google pro-actief te richten op de niche doelgroep. Hiermee is het merk BBMF binnen enkele maanden terecht gekomen waar klanten oriënteren. Door vervolgens ook via LinkedIn directe en persoonlijke communicatie aan te passen, hebben wij iets teweeg gebracht bij veel chefs door ze bekend te maken met de onderneming.
103%
stijging betaald verkeer
83%
stijging aantal conversies
6,3%
CTR voor Google Ads
De Rode Winkel
Strategie & Uitvoering
De Rode Winkel is een enerverende retailorganisatie met historie en passie voor duurzaamheid.Toen wij binnenkwamen bij de Rode Winkel een aantal jaren geleden schrokken wij enorm. De Rode Winkel heeft de grootste jeans voorraad van Europa!
De Rode Winkel had toentertijd nog geen digitale strategie en geen webshop op de website. Samen met rebel en eigenaar Daan Broekman hebben wij de handen ineengeslagen om een e-commerce ervaring te creëren die bij de winkel past. Samen heben wij het team achter de Rode Winkel de kneepjes van het vak geleerd om de digitale ervaring te creëren die je offline in een jeans winkel ook gewend bent.
Wat fijn is aan de samenwerking met de Rode Winkel, is dat het team graag wil leren en niet bang is voor een uitdaging. Zo heeft de Rode Winkel zelf marketeers in dienst die alles uit de Rode Winkel willen halen.
2.642
aankopen in 2022
49,37%
organisch verkeer
8.3
aankopen per dag
UGO
Strategie & Uitvoering
Samen voor gelijke kansen in het onderwijs en taalachterstanden verminderen. Dat is waar de initiatiefnemers Monique Walet & Bettina Tuinstra van UGO zich hard voor maken. Met het programma UGO bieden zij een programma voor taalondersteuning. Deze kan ingezet worden door leraren in groep 6/7/8 en de brugklas.
De verouderde website, die zich op de verkeerde doelgroep richtte, vroeg om een ingrijpende revisie. Door middel van een zoekwoorden analyse en bijpassende strategie, hebben wij UGO samen opnieuw online gepositioneerd. Op basis van de data uit search is de website gelijkeonderwijskansen.nl ontstaan. Gevuld met relevante reviews, blogs, podcasts en een animatie om beter tot de verbeelding te spreken.
Wat de samenwerking met UGO ontzettend fijn maakte is de ruimte voor onze vakidioten om hun expertise op het gebied van marketing te delen en toe te passen. Aangevuld met de expertise van Monique & Bettna over het schoolsysteem. Door de inspanningen communiceert UGO nu vanuit het overkoepelende doel van het programma, en hun visie op het onderwijs.
241%
stijging aantal gebruikers
10
demo aanvragen per maand
680
bezoekers per maand