Online marketing Rotterdam

Het internet groeit en groeit elke dag. Meer en meer bedrijven vestigen zich online en doen er alles aan om zoveel mogelijk bezoekers naar hun website te trekken. Het wordt steeds moeilijker om jou te vinden in deze online drukte. 

Als jij wil dat klanten bij je langskomen moet je ze op weg helpen door ze een goede routekaart te geven. Wat doet jouw bedrijf eraan om onderscheidend en dus vindbaar te blijven?

Social Elephant heeft de technische skills en de strategische visie om jouw organisatie online op de kaart te zetten. We willen jou helpen om gevonden te worden.

Ben je er klaar voor om gevonden te worden?

Met een bestemming is het makkelijker sturen

Ben jij een ondernemer met slimme dienstverlening, een fantastisch product of serieuze skills, maar heb je moeite om je digitale visie te formuleren? Dat kunnen we ons goed voorstellen, het is niet makkelijk om je wegwijs te worden in het datalandschap met al dat appverkeer.

Zonder duidelijke bestemming is het lastig om je bezoekers een bepaalde kant op te sturen. 

Met onze expertise kunnen we jou helpen om online de juiste keuzes te maken, zodat jij op de korte én de lange termijn je organisatie digitaal kunt ontwikkelen!

Het risico van niets doen is groter dan het risico van iets doen

De (online) wereld verandert zo snel, dat je wel mee moet veranderen om als bedrijf boven water te blijven. Het risico van niets doen is ondertussen al bijna groter dan de risico’s die innovatie en heruitvinden met zich mee brengen. Nu is de tijd om aan nieuwe digitale business modellen te werken, nu is de tijd om een nieuw koers te bepalen. De vraag is: hoe zorg jij ervoor dat je klanten met je mee gaan?

Daag ons uit!

Met het versturen van dit formulier geeft je toestemming aan ons om via deze gegevens contact met je te zoeken. Gelukkig wil je dit graag! Lees hier onze privacyverklaring

reCAPTCHA

Wij kiezen voor Rotterdam

Rotterdam, Rotjeknor, Roffa, de universiteitsstad. Rotterdam gaat onder vele namen.
Rotterdam, de eigenzinnige stad met een tikkeltje een arrogant tintje. Het bruist hier van de waanzinnige ideeën en uiteenlopende karakters. Dat de tijd van innoveren hier is, weet Rotterdam al langer. De stad telt namelijk ruim 60.000 bedrijven, ieder die op haar eigen inkijk de markt probeert te betreden en jouw hart probeert te veroveren. Hoe kunnen wij ook niet kiezen voor de stad waar de Nederlands bekende kapsalon is bedacht en ontwikkeld?

Wat is er te doen in Rotterdam?

Rotterdam bonkt als het gaat om verrijkingen. Hier is voor jong tot oud wat wils.
Zo kun je lekker gaan winkelen in de nu al bekende Markthallen. De Markthal is geopend in 2014 door Koningin Máxima, dat betekent dat de hal nog geen tien jaar oud is. Kortom, de Markthal is één van de meest moderne winkelcentra van Nederland. Mocht je niet van winkelen houden of ben je al uitgewinkeld? Dan kan je nog altijd je heupjes in de strijd gooien bij Club Blu. Ook deze club heeft vele namen gekend, waaronder, club Tomorrowland. Dit was destijds in de jaren 90’ de grootste club van Nederland.

Een Inspirerende onderneming uit Rotterdam

Rotterdam kent natuurlijk honderden unieke, eigenzinnige en inspirerende ondernemingen. We zullen echter de focus leggen op de zaak die de kapsalon het leven in heeft geblazen, namelijk; El Avia. El Avia bestaat al sinds 1985 en levert vanaf 1987 kwaliteit lamsvlees. Hoe is dit uitgegroeid tot een landelijk erkend bedrijf? Met een gerecht dat uiteindelijk heel de wereld over zou gaan. El Avia zou nog zo’n 15 jaar zichzelf specialiseren in lamsvlees en de meer midden-oosterse achtige gerechten, voordat de kapsalon ontwikkeld werd. Hoe dit uitgevonden is, is eigenlijk meer met toeval gebeurd. De eigenaar van de kapperszaak “Tati”, ging regelmatig naar de shoarmazaak die zich op de hoek bevond. Hier genoot de man van een bakje friet, met daarover heen shoarma. Dit is niet iets wat de mannen van El Avia niet vaak zagen. De man kwam zo vaak langs dat de heren hierop wat geniaals bedacht,  wat in een no-time het land door zou gaan.  Wat nou, als we op dat bakje met friet en shoarma, een plakje kaas leggen, met wat sla, komkommer en tomaatjes? 

Wat de mannen van El Avia niet hadden kunnen voorzien is dat dit recept uitgegroeid is tot een mega-populair gerecht, de kapsalon. (De naam is afgeleid van de kapperszaak die op de hoek van El Avia zit). Dit succes was zo groot, dat de eigenaar van El Avia patent probeerde aan te vragen voor het recept en de naam. Dit ging alleen niet zo makkelijk en is uiteindelijk afgekeurd. Echt stinkend rijk is hij er niet mee geworden, wel wereldbekend.

Krijg een perfecte website

Al 10 jaar ervaring met het maken van de perfecte website. Zowel op gebied van 

Design als Strategie

Wat weet jij van Rotterdam?