Content ontwikkeling is arbeidsintensief en daarom is het belangrijk om je content actief en op de juiste plekken te promoten. Content distributie houdt in dat content actief wordt geplugd onder specifieke bezoekers. Content is een van de belangrijkste factoren voor succesvolle online marketing. Onder content verstaan wij: tekst, video, infographics.
Zet social media in om met content distributie interactie te genereren
Op vele social media kanalen is het mogelijk om te adverteren. Het unieke van social media is dat je de mogelijkheid hebt om specifieke boodschappen naar een specifieke groep mensen te sturen. Door je content af te stemmen op je doelgroep en deze op de juiste platformen te delen, kan er hoge interactie ontstaan. Deze interactie zorgt er vervolgens weer voor dat je content goed gaat presteren in de zoekmachine. Volgens ons een win-win situatie.
Geef je video’s de kans om gezien te worden
Video’s worden ‘beloond’ op internet; bedenk maar eens hoeveel filmpjes er verschijnen op je Facebook tijdlijn. Video’s kunnen goed werken voor je bedrijf, maar ze hebben wel een podium nodig om effectief te kunnen zijn, bijvoorbeeld met een campagnepagina. Je kunt een geweldig filmpje hebben, maar als deze niet makkelijk te vinden is, kun je er weinig rendement uit halen. Voor ons gaat het produceren en het promoten van een video hand in hand.