Supermarkten hebben er een handje van een keer in de zoveel tijd de indeling van de winkel te veranderen. Hoogstwaarschijnlijk met het doel bezoekers weer wakker te schudden en ze scannend door de winkel te laten lopen om tot meer aankopen over te gaan. Maar is het je weleens opgevallen dat de groenten altijd vooraan liggen? Dit heeft te maken met het psychologische aspect van gezonde aankopen (en dus minder schuldgevoel bij ongezonde aankopen). Dit alles is ontworpen op het aankoopgedrag van de bezoeker en op zo hoog mogelijke verkoopcijfers voor de supermarkt zelf. Een online winkel is ook een winkel met bezoekers met een bepaald aankoopgedrag.
Om te bekijken hoe jouw website presteert bij je bezoekers voeren we een website analyse uit. Deze bestaat uit verschillende onderdelen en brengen in kaart hoe je jouw huidige website kunt verbeteren zodat je bezoekers eerder en met meer tevredenheid over zullen gaan tot aankoop of het maken van een afspraak.
In onze website analyse geven we antwoord op de volgende vragen:
Je kunt bij Social Elephant ook kiezen voor een webshop analyse of een tekst analyse.
Heb jij het gevoel dat je achterblijft op het gebied van Online Marketing? Dan kun je ervan uitgaan dat het zo is. 87% van de medewerkers van full service online marketing bureau Social Elephant zijn na 1989 geboren en dus volledig opgegroeid met het gebruik van internet. Onze jonge honden vinden het leuk om slimme producten te bedenken waardoor onze klanten online sterker zijn dan hun concurrent
Wij geloven dat je contact wilt met iemand die jouw vraagstuk kan beantwoorden.
Daarom maken wij onze top strategen beschikbaar voor een eerste sessie.