Customer Journey Map

Weet jij al hoe je klanten je diensten ervaart? Weet jij al welke verbeterpunten er zijn om de ervaring voor uw
klanten prettiger te maken? Laat het door ons in kaart brengen in een customer journey.

Waarom een customer-journey?

Met een customer journey brengen wij de klantreis van jouw diensten in kaart. Hierbij wordt er gekeken naar verschillende aspecten binnen uw diensten, zoals: Hoe ervaren de klanten je diensten? Welke touchpoints zijn er? Welke kansen zijn er voor je bedrijf? Wij brengen vervolgens al deze punten in kaart om het voor uw overzichtelijk te maken.

Wat brengen wij in kaart?

  • Verschillende fases binnen een dienst
  • Touchpoints tussen het bedrijf en de klant
  • Emoties
  • Interne en externe touchpoints
  • Elke stap in de klantervaring

Door de customer journey te analyseren kan je als verschillende knelpunten binnen de klantervaring ontdekken. Nieuwe kansen ontdekken om de klantervaring te verbeteren. Wij kunnen u ook advies bieden om de ervaringen voor de klant te verbeteren.

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail

Stel jouw vraag
Vraag het onze digitaal strateeg
Vragen kan altijd. Stel je vraag direct aan onze ervaren digitale strateeg Nico van der Zaan (15+ jaar ervaring)