Strategie
Strategie & Branding
Bouw een merk waar klanten fan van worden Resultaat is het gevolg van een goede strategie
Hoe we jullie positioneren als digitale marktleider
Het startpunt is om te bepalen welke doelgroep je bedient. We kiezen samen een niche en bepalen wat jouw doelgroep is in deze niche.
In de uitwerking van het plan werken wij nauw samen met de organisatie omdat de daadwerkelijke kennis van de eindklant een must is om te slagen. In de uitvoering leveren wij alle disciplines die je nodig hebt.
Het doen laten schudden van de online wereld behaal je alleen door samen te werken.
Elk nadeel heb zijn voordeel. Dat geldt ook voor het probleem van jouw doelgroep. We kijken namelijk samen wat het probleem is en zorgen ervoor dat je dit probleem oplost. wij dat.
Wij zien vaak dat klanten in een situatie zitten waarin ze een keuze moeten maken om ervoor te zorgen dat klanten niet meer om jouw website, dienst of product heen kunnen.
Een voorbeeld is Daan Broekman van de Rode Winkel. Daan zet zich er 100% voor in om de beste jeans winkel van Nederland te worden.
Maar hoe word je de beste jeans winkel en zorg je ervoor dat klanten niet meer om jou heen kunnen? Door digitaal dé service te leveren die je offline gewend bent.
Kom kennismaken als jij ervoor wil zorgen dat je de #1 in jouw markt wordt zodat klanten niet meer om jou heen kunnen.
We maken een sterk verhaal dat je kan delen met de doelgroep in jouw niche. Dit verhaal ontwikkelen we samen vanuit de kernwaarde van jouw organisatie om het vervolgens te kunnen delen met de doelgroep in jouw niche. Dit zorgt er namelijk voor dat ze jou als de expert zien, ze fan worden van jou en jij de Go to Guy wordt in jouw niche.
We ontwikkelen een merkbelofte die jij kan maken aan jouw doelgroep. Dit is de belofte waaraan ze jou kunnen houden. Deze belofte is extreem belangrijk en moet je delen in al jouw content. Daarnaast gebruiken we dit voor een krachtige strategie, waarbij we jouw organisatie als grondstof gebruiken voor een contentfabriek.
Wij maken een plan hoe je deze visie en strategie vertaald naar een concreet plan zodat jouw marketing en sales afdeling hiervan kunnen proeven.
Op basis van jouw merk en doelstellingen maken wij een kraakheldere digitale strategie hoe jij jezelf kan positioneren als de expert in jouw markt.
De Online vraagstukken die wij met bedrijven aanpakken
Wij helpen bedrijven om een merk en online marketingstrategie te ontwikkelen met kraakheldere doelen & deadlines. Dit bereiken wij door creatievelingen en business professionals samen te brengen.
Zo krijg je krachtige ideeën die daadwerkelijke uitvoerbaar zijn. Om tot uitvoering te komen bieden wij een werkbare structuur zodat voor iedereen de prioriteiten en executie inzichtelijk zijn.
01
Je wilt jouw doelgroep inspireren
02
Je wilt beter zijn dan jouw concurrent
03
Je wilt je marketing inspanningen zichtbaar laten renderen
04
Je wilt dat klanten jouw verhaal snappen
05
Je wilt een digitale transformatie van je marketing en sales afdeling
06
Je wilt een visie hebben hoe je online inzet
Vertel jouw echte verhaal en wordt marktleider in jouw niche
Hoe Creëer je een sterrenstatus met jouw karakter in de hoofdrol
Wist je dat Elon Musk pas bekend werd toen hij zich ging profileren als dé expert in technologie, voor bijvoorbeeld auto’s en de ruimtevaart, en een krachtige online-identiteit opbouwde?
Elon Musk vertelt zijn verhaal op een krachtige manier, bouwde aan zijn online-identiteit en werd de technologie-expert van Silicon Valley. Wat doe jij om jouw verhaal te vertellen?
Verkoop jouw verhaal op basis van echte marketing
Kiezen maakt dat je gekozen wordt. In een dorp is er altijd een tandarts heel druk, omdat deze tandarts de beste tandarts in het dorp is.
Marketing gaat er niet voor zorgen dat je de beste tandarts bent, maar het helpt wel om te vertellen waar je de beste tandarts kunt vinden. Oftewel, waar je de marktleider kan vinden.
Het is een kwestie van het vinden van je echte kernwaarde die niet alleen door marketing wordt uitgedragen, maar die ook echt door je organisatie van voor tot achter wordt nageleefd.
Deze kernwaarde deel je vervolgens in jouw content om jouw doelgroep mee te nemen en jouw haal te verkopen.
- Binnen 24 uur reactie
- Spreek een ervaren expert
Spreek een digitaal strateeg
Spar met een ervaren digitaal strateeg