Zet de klant centraal op je website en in je service
De service die organisaties aan klanten bieden is doorgaans al gericht op een klant. Op websites is dit veel minder vaak het geval! Praat op de homepage van je website niet alleen over de producten en diensten die je klanten kunt bieden, maar informeer naar de behoeftes en wensen van klanten. Met welk doel komt een klant naar je website? Naar welke pagina wil je een klant begeleiden? Op individuele pagina’s kan een klant vervolgens meer lezen over een individueel product of een losse dienst.
Tips om je klant centraal te zetten op je website
Zie de homepage van je website als de entreehal in een warenhuis. Begeleid je bezoeker naar de juiste pagina middels een overzichtelijk menu, geef een bezoeker tips waar hij of zij iets aan heeft: laat een bezoeker merken dat zijn of haar bezoek gewaardeerd wordt. In blogberichten praat je niet over je eigen producten, maar over onderwerpen waarmee je een klant verder kan helpen.
Meer weten over het centraal zetten van een klant? Kijk eens op onze eigen homepage voor toffe ideeën! Je kunt natuurlijk ook gewoon contact met ons opnemen voor persoonlijk advies.