Podcast

Hoe win je de oorlog om (online) aandacht? Met expert René Hendriks

28-01-2025

Entertainment in marketing

In de digitale jungle van 2025 is content meer dan een verzameling feiten. Het verhaal, de manier waarop je je boodschap brengt is véél belangrijker aan het worden. 

De oude marketingregels zijn dood. Tussen 6.000 en 10.000 dagelijkse advertenties zien we dagelijks (ja echt zó veel…). Algoritmes mikken, AI voorspelt, maar authenticiteit is zeldzaam geworden.

Jouw unieke verhaal is je kracht, en daar gaan we op in tijdens deze podcast. Perfecte presentaties? Vergeet het. Kwetsbaarheid is je onderscheidende factor. Die ene onverwachte anekdote, dat persoonlijke moment dat mensen raakt – dáár gaat het om.

Wat maakt entertainende marketing anders?

  1. Authenticiteit boven perfectie
  2. Verhalen vertellen, niet zenden
  3. Emotionele connectie centraal
  4. Durven wetsbaar zijn

De grootste misvatting hier is dat veel CEO's en marketingprofessionals denken dat entertainment niet voor hen is. Dat is de dodelijkste marketingfout van dit 2025.

Start klein, wees authentiek, produceer wekelijks content, durf te experimenteren en vertel je echte verhaal.

Algoritmes worden slimmer, oppervlakkigheid is de norm

Maar jouw persoonlijke merk kun je jouw doelgroep raken. Want de toekomst vraagt niet om meer content, maar om jouw persoonlijke verhaal.

Durf te entertainen. Niet door te acteren, maar door écht te zijn. Iedereen heeft een verhaal, ook jij!

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail