Tipvideo

7 Contactmomenten creëren voor je potentiële klant

Contactmomenten komen in verschillende vormen voor Contactmomenten komen in verschillende vormen voor, door de diversiteit aan kanalen die kunnen worden ingezet om potentiële klanten te bereiken. Denk bij deze kanalen aan de website van je organisatie, pagina’s op sociale media, blogberichten op andere websites, radio- en televisiespotjes, enzovoorts. Bij contactmomenten kun je onder meer denken aan:  

  Vertrouwen opbouwen en remarketing inzetten Het zoeken naar mogelijkheden om tot nieuwe contactmomenten te komen met een klant, is noodzakelijk om vertrouwen op te bouwen. Des te vaker een klant je naam voorbij hoort komen, des te sneller zal deze geneigd zijn om een product bij je te bestellen. Het feit dat je na het zoeken naar schoenen, advertenties van de bezochte webwinkel en de bekeken schoenen ziet op social media is geen toeval. We noemen dit principe remarketing, wat werkt op basis van cookies die webwinkels op je computer plaatsen. Remarketing maakt het mogelijk om advertenties te richten op bezoekers van je website.   Kan remarketing ook interessant zijn voor het vergroten van het aantal contactmomenten met de potentiële klanten van jouw organisatie? Wij denken van wel! Wil je weten waarom? Neem eens contact met ons op, zodat we het je kunnen uitleggen.

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail