De eerste stap tot online groei is een groeiplan

De kern van een online groeiplan is het antwoord op de volgende twee simpele vragen:

Hoe kom ik aan bezoekers?
Hoe gaan deze bezoekers converteren?

De antwoorden op deze vragen liggen verborgen in het online landschap. Social Elephant heeft de tools en know how om deze data precies voor je op te graven en in kaart te brengen. We onderzoeken waar jouw online kansen liggen en hoe jij het online landschap kunt gebruiken om klanten te werven en actief te maken.

Stap 1: In kaart brengen van jouw online kansen

Stel je wilt een moestuintje aanleggen. Hoe begin je dan? Koop je lukraak wat je lekker lijkt of ga je onderzoeken welke plantjes het beste gedijen in je tuin, welke verzorging het beste past binnen jouw tijdschema en de zonuren die jouw tuin biedt? We vermoeden het laatste. Wij onderzoeken altijd de markt vóór we beginnen met ontwikkeling. Google en Social Media zijn de bron voor het antwoord. Wij hebben de tools om de data in kaart te brengen.

Stap 2: bepalen hoe jouw online marketing conversie op gaat leveren

Op basis van het onderzoek zul je bepaalde activiteiten moeten uitvoeren om resultaten te behalen. Je kunt de moestuin wel ontwerpen maar de plantjes moeten ook geplant worden. Het groeiplan is daarom niet alleen een informatief plan maar ook een strategisch plan. In dit groeiplan staat hoe online groei gerealiseerd gaat worden en welke activiteiten ondernomen moeten worden. Hierbij moet rekening gehouden worden met alle mogelijke aspecten die in de afbeelding in kaart zijn gebracht. Laten wij van Social Elephant nou net de kennis en ervaring hebben om dit voor je te doen.

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail