Buyer Persona

Heeft uw bedrijf de ideale klant al opgesteld? Weet je al wat voor type klanten je hebt? Op wie richten jullie uw diensten?
Wij kunnen vanuit de doelgroep onderzoek verschillende persona’s opstellen voor uw bedrijf.

Waarom persona creëren?

De persona’s kunnen nieuwe inzichten bieden in hoe jij je doelgroep in beweging kan brengen. Met behulp van de persona’s kan jij je content gerichte aanbieden, omdat je een fictief persoon hebt waar jij je content op richt.

Bij het maken van een persona kijken we naar de segmenten binnen uw doelgroep. Uiteindelijk ontvangt u een rapportage met de persona’s met alle informatie.

Wat brengen wij in kaart?

  • Demografische statistieken (leeftijd, opleiding, beroep, nationaliteit, etc.)
  • Geografische statistieken
  • Doelen
  • Interesses
  • Frustraties
  • Dag indeling
  • Persoonlijkheid

De informatie die wij erin verwerken zijn gebaseerd op echte gebruikers, maar de persona’s zijn fictief.

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail

Stel jouw vraag
Vraag het onze digitaal strateeg
Vragen kan altijd. Stel je vraag direct aan onze ervaren digitale strateeg Nico van der Zaan (15+ jaar ervaring)