Stel je bent een avondje stappen met vrienden en jullie willen een kroeg bezoeken waar jullie nog nooit zijn geweest. Je Googlet “lokale kroeg” en Google biedt je een lijstje aan waaruit je kan kiezen.
De lokale kroeg die Google Adwords gebruikte stond bovenaan en was de eerste die opviel, dus jullie besluiten om naar die kroeg te gaan. Het aanbieden op het moment dat een potentiële klant zoekt is essentieel om nieuwe klanten te werven.
Dit is maar een voorbeeld hiervan, maar dit kan toegepast worden op elke situatie. Ook fysieke locaties profiteren enorm van mobiel adverteren.
Steeds meer mensen gebruiken hun mobiel voor al hun internet benodigdheden. Mensen zoeken even snel wat op en zoeken naar een product of service op het moment dat ze denken wat nodig te hebben. Dit is een gouden moment om een potentiële klant een advertentie te tonen.
Mobiel adverteren is effectief op een manier die geen enkele vorm van adverteren kan nabootsen: het bieden van een product of service op het moment dat ze ook echt van plan zijn om te converteren.
Laat deze gouden kans dus niet liggen en zorg dat je bovenaan staat met een aantrekkelijke advertentie!
Wij geloven dat je contact wilt met iemand die jouw vraagstuk kan beantwoorden.
Daarom maken wij onze top strategen beschikbaar voor een eerste sessie.