Mobiel adverteren

Stel je bent een avondje stappen met vrienden en jullie willen een kroeg bezoeken waar jullie nog nooit zijn geweest. Je Googlet “lokale kroeg” en Google biedt je een lijstje aan waaruit je kan kiezen.
De lokale kroeg die Google Adwords gebruikte stond bovenaan en was de eerste die opviel, dus jullie besluiten om naar die kroeg te gaan. Het aanbieden op het moment dat een potentiële klant zoekt is essentieel om nieuwe klanten te werven.
Dit is maar een voorbeeld hiervan, maar dit kan toegepast worden op elke situatie. Ook fysieke locaties profiteren enorm van mobiel adverteren.

Waarom mobiel adverteren?

Steeds meer mensen gebruiken hun mobiel voor al hun internet benodigdheden. Mensen zoeken even snel wat op en zoeken naar een product of service op het moment dat ze denken wat nodig te hebben. Dit is een gouden moment om een potentiële klant een advertentie te tonen.

Mobiel adverteren is effectief op een manier die geen enkele vorm van adverteren kan nabootsen: het bieden van een product of service op het moment dat ze ook echt van plan zijn om te converteren.

Laat deze gouden kans dus niet liggen en zorg dat je bovenaan staat met een aantrekkelijke advertentie!

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail

Stel jouw vraag
Vraag het onze digitaal strateeg
Vragen kan altijd. Stel je vraag direct aan onze ervaren digitale strateeg Nico van der Zaan (15+ jaar ervaring)