Lokaal adverteren is het aanbieden van je advertenties voor mensen bij jou in de buurt, met een afstand en bereik die je gemakkelijk zelf kan bepalen. Zo kun je bijvoorbeeld binnen een straal van 3 km adverteren, of just binnen een hele stad of regio.
Door de integratie met Google Analytics kan lokaal adverteren met Google Adwords erg informatief zijn, door een duidelijk inzicht in de resultaten zie je gelijk wat voor effect je campagne heeft en kan je hem daar weer op afstellen.
Deze vorm van adverteren is erg effectief voor remarketing, je kan mensen die eerder je website hebben bezocht targeten. Mensen die bijvoorbeeld eerder op je website iets in hun winkelmandje hebben gedaan maar de aankoop niet hebben gemaakt kun je opnieuw benaderen met een relevante advertentie.
Wil jij je advertenties alleen laten zien in je directe omgeving? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Door middel van gespecialiseerde advertenties speciaal gericht op lokale hits kunnen we er voor zorgen dat jouw advertenties niet alleen geoptimaliseerd zijn om de meeste relevante leads binnen te halen, maar halen we tegelijkertijd de kosten flink naar beneden door minder relevante hits te vermijden.
Ook kan je je bestaande klanten en potentiële klanten beter benaderen door middel van remarketing, een effectieve manier van adverteren die vaker leidt tot conversie.
Wil jij ook beginnen met lokaal adverteren? Neem vandaag nog contact met ons op
Spar met een ervaren digitaal strateeg