INFORMATIE ARCHITECTUUR

Kan uw bezoekers de gezochte informatie niet vinden? Dan kan je je afvragen waar het aanligt. Het kan zijn dat de informatie structuur niet goed is ingericht, waardoor de informatie niet goed vindbaar is voor uw bezoekers. Staat de informatie wel op de goede locatie, dan kan het probleem zijn dat de benaming niet begrepen wordt door uw doelgroep.

Waarom Een Goed Informatie Architectuur?

Begrijpt uw doelgroep de informatie, is de informatie waar uw doelgroep naar zoek vindbaar? Door een goed informatie structuur te hebben wordt de informatie op uw website sneller vindbaar en de bouncerate minder hoog. Hiermee zorg je voor meer bezoekers op uw website en meer kans op conversie.

Hoe zorgen wij voor een goede informatie structuur? Vanuit een cardsorting kunnen wij een navigatiestructuur en wireframe opstellen. Deze onderdelen kunnen wij testen bij uw doelgroep.

Hoe Testen Wij De Informatie Architectuur?

Bij het testen van een informatie architectuur kijken we naar de beschikbare informatie. Vervolgens zetten wij een cardsorting op die wordt getest door jouw doelgroep. Vanuit de testen kunnen wij de volgende punten opstellen:

  • Wireframing
  • Navigatiestructuur

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail

Stel jouw vraag
Vraag het onze digitaal strateeg
Vragen kan altijd. Stel je vraag direct aan onze ervaren digitale strateeg Nico van der Zaan (15+ jaar ervaring)