Advertisement
Data analytics & Advertisement
Door data gericht te werken leer jij welke strategieën werken voor jouw doelgroep.
Zo scherp jij op een evidencebased manier jouw marketing aan.
De vraagstukken die wij als data & advertentie specialisten oppakken
Online marketing draait om data, meten en bijsturen.
Wij gebruiken data om jouw strategie en advertenties te optimaliseren, zodat je jouw doelgroep bereikt.
Om data in te zetten voor jouw onlinemarketing lossen we de volgende vraagstukken op:
Je kunt je doelgroep altijd op verschillende kanalen bereiken.
Als je bekend wilt worden gebruiken wij vaak Youtube Ads.
Als je vindbaar wilt worden op verschillende zoekwoorden gebruiken wij bijvoorbeeld How To video’s.
Als je salestraject langer is dan 2 jaar duurt dan is re-marketing de oplossing.
Strategieën zijn er om getest te worden. Door jouw data van online aanwezigheid goed te meten krijg je inzicht in waar je meer van moet doen en wat je minder moet doen om tot resultaat te komen.
Het mooie van online marketing is dat je leercurve over wat werkt en wat niet werkt erg stijl is mits je weet hoe je naar de data moet kijken.
Samen speuren wij de werkende strategien uit jouw communicatie.
Een tool is nog geen doel.
Google Analytics, Google tag manager, Hotjar. Vele tools gebruiken bedrijven om hun online marketing in te richten. Wij zijn zelf erg fan van de Google suite maar weten in vele tools wel de weg.
Wij richten voor jouw de tools zo in dat wij adhv van jullie marketingstrategie weten waar bijgestuurd moet worden.
“Het risico van niets doen is groter dan het risico van iets doen”
Om steeds beter te weten wat er voor jou werkt en wat de vervolgstappen zijn testen wij nieuwe strategieën om jouw online marketing inzet door te ontwikkelen.
We leven in een tijd dat het risico van niets doen groter is dan het risico van iets doen. Booking.com is niet zomaar een van werelds beste websites geworden.
Dit zijn ze geworden doordat Booking de meeste testen uitvoerde van wie dan ook. Door evidence based te werken hebben de grootste booking site ter wereld opgezet.
Van iedere euro zien wij hoe die terug verdient
Data is het kernwoord als het gaat om online adverteren,
Zo kun jij op een evidencebased manier weten welke content je moet produceren om jouw doelgroep te bereiken en inspireren.
Op basis van data gerichte testen kun je leren welke strategieën werken voor jouw organisatie om jouw doelgroep te bereiken.
Zo weet je snel wat werkt voor jou en wat er verbeterd moet worden aan jouw strategie en/of advertenties. Door data efficiënt in te zetten kun je uitgroeien tot de marktleider van jouw niche.
Wij zijn specialisten en weten als geen ander de data uit jouw CRM-systeem te koppelen met de data die beschikbaar is in de online marketing.
Door samen te meten & te analyseren zorgen wij ervoor dat je snel weet wat wel werkt en wat niet werkt om jouw doelgroep zo goed mogelijk te bereiken.
Verkoop jouw verhaal op basis van evidencebased
marketing
Kiezen maakt dat je gekozen wordt. In een dorp is er altijd een tandarts heel druk, omdat deze tandarts de beste tandarts in het dorp is.
Marketing gaat er niet voor zorgen dat je de beste tandarts bent, maar het helpt wel om te vertellen waar je de beste tandarts kunt vinden. Oftewel, waar je de marktleider kan vinden.
Het is een kwestie van het vinden van je echte kernwaarde die niet alleen door marketing wordt uitgedragen, maar die ook echt door je organisatie van voor tot achter wordt nageleefd.
Deze kernwaarde deel je vervolgens in jouw content om jouw doelgroep mee te nemen en jouw haal te verkopen.
Bedrijven die wij online helpen adverteren
Samen leren over jouw business
Wij brengen in kaart wat er anders moet aan de hand van data en passen daar de benodigde advertenties op aan. Hierbij doen wij een aantal zaken:
Platformen
Kiezen van de juiste platformen
Advertenties
Je ads spent zo renderend mogelijk inzetten
Strategie
Bepalen van een strategie
Tooling
Installeren van de juiste tooling
Data
Maandelijks of wekelijks besluiten op basis van de data
Campagnes
Coaching voor jouw campagnes
- Binnen 24 uur reactie
- Spreek een ervaren expert
Spreek een digitaal strateeg
Spar met een ervaren digitaal strateeg