Tip video

Deel je kennis online

In dit blogbericht ga je te weten komen waarom je je kennis moet delen op het internet. Het is van belang om nieuwe content te blijven schrijven om ervoor te zorgen dat jouw doelgroep ziet dat je actief bent.


Actief

Wanneer je structureel een blog post of een video plaatst op social media, ziet jouw doelgroep dat je actief bezig bent. Het maakt je bedrijf gelijk een stuk persoonlijker en dus tegelijkertijd toegankelijker. Doordat je een persoonlijk geluid laat horen door middel van een blogbericht versterk je de relatie met de klant.


Expertise creëren

Wanneer je kennis online deelt, creëer je een expertise voor jezelf. Je laat zien dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkeling in jouw branche. Het wekt vertrouwen op bij een klant wanneer je kennis deelt, waardoor het de drempel tot actie verlaagt.


Extra bezoekers

De doelgroep is geïnteresseerd in de laatste ontwikkelingen, als jij dat deelt met jouw doelgroep, krijg je meer bezoekers op de website. Dus wanneer je een blog schrijft, kan dat meer bezoekers opleveren als je het op social media deelt.


Meer conversies

Wanneer je bij je doelgroep overkomt als expert, zullen ze eerder naar jou toegaan dan naar de concurrent. Het logische gevolg van meer bezoekers is dat er ook meer conversies verricht worden op de website.


Kortom

Deel je kennis online op social media en creëer je eigen expertise, krijg meer bezoekers en krijg meer conversies op de website.

Meer tips

Download gratis het Go to Guy Marketing e-book

De #1 in jouw markt! Wie wil dat nou niet? Lees ons boek over thought leadership en leer hoe je zelf de go to guy in jouw markt wordt.
Laat jouw e-mail achter en ontvang ons gratis e-book in jouw mailbox!
Beschikbaar tot het einde van de radio campagne op Sublime”

Ontvang het Thought Leader e-book direct in je e-mail

Stel jouw vraag
Vraag het onze digitaal strateeg
Vragen kan altijd. Stel je vraag direct aan onze ervaren digitale strateeg Nico van der Zaan (15+ jaar ervaring)